Sunday 24 November 2013

TIDAK DISAYANGI LAGI !

di dalam setiap detik permulaan sebuah perkenalan antara seorang lelaki dan seorang wanita, pasti permulaan nya bermula dengan penuh perhatian dan kemesraan apabila genap 3 bulan mula kenampakan kelainan itu aku mulai tidak diberi perhatian aku mula tidak dikisahkan aku mula tidak ditanya khabar msg jarang2 aku mula dilukai aku rasa diriku seperti boneka bila perlu bermain, bila tidak perlu dibuang jauh2 aku sakit hati sangat2 dengan MRS D malam ni dia langsung x faham apa yang aku nak dalam dunia ni dia x pernah nak mengembirakan aku sekarang ni birthday aku pon dia x wish, hadiah pon xda dia langsung x rasa bersalah aku terasa sangat2 dengan dia aku ni sapa bagi dia kata BFF tapi langsung x kat orang lain boleh plak dia wish besday u dah lain D i dah rasa lain dengan u u dah x macam 1st time i kenal dulu apa yang merubahkan u? i sedeh dengan u sekarang ni u tau dak????

No comments:

Post a Comment